1. Αποστολή προϊόντων  

 

  • Τρόπος αποστολής 

Οι παραδόσεις εντός Ελλάδας γίνονται με τη μεταφορική Ηλιάδης. Οι παραδόσεις εντός ΕΕ γίνονται με τη μεταφορική DHL.

  • Ποιες είναι οι επιλογές παράδοσης

Καταχωρώντας ηλεκτρονικά την αγορά μπορείτε να επιλέξετε παράδοση σε διεύθυνση σε όλη την Ευρώπη. Μπορείτε να παραλάβετε από την έδρα μας, χωρίς χρέωση μεταφορικών είτε μπορεί να σας παραδοθεί με το συνεργαζόμενο δίκτυο μεταφορών. Η αξία χρέωσης αναφέρεται κατά τη διαδικασία καταχώρησης της παραγγελίας σας.

  • Έξοδα αποστολής

Το συνολικό κόστος υπολογίζεται πριν από την ολοκλήρωση της παραγγελίας εφόσον έχετε επιλέξει παράδοση στην έδρα σας. Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει της τοποθεσίας παράδοσης. Επισημαίνεται πως δεν υπάρχει χρέωση μεταφορικών εφόσον παραλάβετε από την έδρα μας με δικά σας μεταφορικά μέσα.

  • Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου; 

Ο εκτιμώμενος χρόνος αποστολής αναγράφεται κατά τη διαδικασία της παραγγελίας στην προϊοντική σελίδα. Λάβετε υπόψη ότι η εκτέλεση της παραγγελίας ξεκινά όταν ολοκληρωθεί η πληρωμή και υπάρχει γραπτή επιβεβαίωση της μακέτας.

  • Διεύθυνση αποστολής διαφορετική από τη διεύθυνση χρέωσης.

Δεν αποτελεί πρόβλημα εφόσον η διεύθυνση αποστολής βρίσκεται στην ίδια χώρα με τη διεύθυνση χρέωσης.

  • Γιατί ο μεταφορέας αρνήθηκε να παραδώσει τα κιβώτια μου μέσα στην επιχείρησή μου;

Οι μεταφορείς δεν υποχρεούνται να μεταφέρουν τα δέματα σε συγκεκριμένο δωμάτιο που τους υποδεικνύει ο παραλήπτης είναι υποχρεωμένοι να τα παραδώσουν στην είσοδο της επιχείρησής σας.

 

2. Μέλη

Γιατί να δημιουργήσω λογαριασμό  

  • Για να μπορέσετε να επαναλάβετε την παραγγελία σας με το πάτημα ενός κουμπιού
  • Θα έχετε πρόσβαση σε όλες τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που έχετε κάνει από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα.
  • Λαμβάνετε ενημερωτικό δελτίο/newsletter (εφόσον συμφωνείτε και επιθυμείτε να ενημερώνεστε για τα νέα μας προϊόντα).
  • Θα μπορείτε να βλέπετε το καλάθι σας από οποιοδήποτε υπολογιστή έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μόνο κάνοντας login στο χώρο μελών

 

3. Παραγγελία 

  • Πώς κάνω μια παραγγελία;
     
  • Η παραγγελία ολοκληρώνεται σε 3 βήματα.
  • 1ο βήμα επιλέγετε τα υλικά, χρώματα και ποσότητα προϊόντος. 
  • 2ο βήμα καταχωρείτε την παραγγελία σας.
  • 3ο βήμα με την ολοκλήρωση και πληρωμή της παραγγελίας σας οι designers μας επικοινωνούν μαζί σας για το σχεδιασμό και την επιβεβαίωση της μακέτας.
  • Πώς θα ξέρω αν έχει καταχωρηθεί η παραγγελία μου;

Κατά την επιτυχή ολοκλήρωση της παραγγελίας λαμβάνετε επιβεβαιωτικό email με την σύνοψη της αγοράς καθώς και τον κωδικό της.

Σε περίπτωση που δεν λάβετε το επιβεβαιωτικό email, πιθανότατα:

    • να μην έχει ολοκληρωθεί η παραγγελία
    • να έχει καταχωρηθεί λανθασμένο email
    • να έχει μεταφερθεί στην ανεπιθύμητη αλληλογραφία

 

  • Πώς παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Οποιαδήποτε στιγμή θελήσετε μπορείτε να δείτε το στάδιο που βρίσκεται η παραγγελία σας, ρωτήστε μας για την εξέλιξη της παραγγελίας σας τηλεφωνικά, ή μέσω email συμπληρώνοντας την φόρμα επικοινωνίας

  • Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου?

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας πριν πραγματοποιηθεί η πληρωμή, μετά την πληρωμή η επιλογή ακύρωσης δεν είναι διαθέσιμη.

  • Μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία? 

Η παραγγελία μπορεί να επιστραφεί, υπό συνεννόηση μεταξύ με την εταιρεία μας μόνο   υπάρχει ελάττωμα που γίνεται αποδεκτό βάση της αντίστοιχης διαδικασίας. Μπορείτε να διαβάσετε τους όρους χρήσης για οποιαδήποτε περαιτέρω

  • Μπορώ να αλλάξω την ποσότητα της παραγγελίας; 

Μόλις πραγματοποιηθεί η πληρωμή, δεν μπορείτε να αλλάξετε την ποσότητα, αλλά μπορείτε να κάνετε μια συμπληρωματική παραγγελία.

  • Μπορώ να αλλάξω το σχέδιο αφού έχω κάνει την παραγγελία?

Δεν μπορείτε να αλλάξετε το σχέδιο μετά την επιβεβαίωση της μακέτας.

  • Μπορώ να επαναλάβω μια παραγγελία; 

Φυσικά. Εφόσον έχετε λογαριασμό, όλες οι παραγγελίες σας έχουν αποθηκευτεί και μπορείτε να επιλέξετε ποια θέλετε να επαναλάβετε μέσα σε ένα διάστημα 18 μηνών.

 

4. Παράπονα 

  • Πως μπορώ να υποβάλω ένα παράπονο;

Για την ευκολότερη διαδικασία υποβολής παραπόνων, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω της φόρμας "στείλτε μήνυμα". Χρησιμοποιήστε την για να μας ενημερώσετε για τυχόν προβλήματα με τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας εντός 3 ημερών από την ημέρα παράδοσης.¨

  • Ποια είναι η διαδικασία για να υποβάλω ένα παράπονο;

 

    • Περιγράψτε τα θέματα που αφορούν το παράπονό σας. Προσπαθήστε να μας δώσετε όσο το δυνατόν περισσότερες λεπτομέρειες - θα μας βοηθήσει να επιταχύνουμε τη διαδικασία.
    • Θα εξετάσουμε το παράπονό σας εντός 7 ημερών. Στη συνέχεια, η ομάδα μας θα επικοινωνήσει μαζί σας.
    • Κάθε παράπονο εξετάζεται προσωπικά.

 

  • Τι πρέπει να κάνω εάν παραλάβω τα αγαθά και διαπιστώσω ότι υπάρχει μεγάλη ζημιά;

Εντός 5 ημερών, επικοινωνήστε με την εξυπηρέτηση πελατών προκειμένου να λύσουμε το πρόβλημα.

 

5. Γλωσσάριο 

  • Θερμοτυπία

Η θερμοτυπία είναι μια μέθοδος ανάγλυφης εκτύπωσης κατά την οποία προ-αποξηραμένο μελάνι ή πολύ λεπτό φύλλο αλουμινίου μεταφέρονται σε μια επιφάνεια σε υψηλές θερμοκρασίες.

  • Φλεξογραφία

Η φλεξογραφία είναι μια σύγχρονη εκδοχή της ανάγλυφης εκτύπωσης. Αυτή η παραδοσιακή μέθοδος εκτύπωσης μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε σχεδόν οποιοδήποτε τύπο υποστρώματος. Η διαδικασία φλεξογραφικής εκτύπωσης χρησιμοποιεί ημίρρευστα μελάνια ταχείας στέγνωσης.

  • Μεταξοτυπία

Η βασική διαδικασία εκτύπωσης είναι η επίχριση της μελάνης μέσα από μια εκτυπωτική πλάκα πάνω σε χαρτί με τη βοήθεια μιας σπάτουλας.

  • Ματ πλαστικοποίηση ή γυαλιστερή

Πλαστικοποίηση είναι η επικάλυψη μιας τυπωμένης επιφάνειας με διαφανή πλαστική μεμβράνη που μπορεί να είναι γυαλιστερή ή ματ. Πλαστικοποίηση εφαρμόζεται σε επιχρισμένα χαρτιά. Δεν ενδείκνυται για χαρτιά ειδικά και γραφής.

  • Embossed

Είναι η επεξεργασία που δέχεται το χαρτί ώστε να δημιουργήσει ανάγλυφο μοτίβο της επιλογής σας σε όλη την επιφάνεια του χαρτιού.

  • Ανάγλυφο Λογότυπο

Τεχνική χωρίς μελάνι, στην οποία χρησιμοποιείται ένα αρσενικό και ένα θηλυκό καλούπι για να ασκήσουν πίεση στο χαρτί και να δημιουργήσουν την αίσθηση του τρισδιάστατου σχεδίου.

  • Τρύπες για κορδέλα

Υπάρχει η δυνατότητα στρόγγυλης ή οβάλ τρύπας ανάμεσα από τα χερούλια με διάσταση της επιλογής χρήσιμη για την τοποθέτηση κορδέλας για συσκευασία δώρου.

  • Ενδιάμεση κορδέλα δώρου

Η επιλογή αυτή είναι διαθέσιμη μόνο όταν επιλέγετε χειρολαβή με κρυφό πιάσιμο

 

6. Προϊόντα, Εκτύπωση και υλικά 

  • Παραλλαγές υλικών

Δεν υπάρχουν παραλλαγές στα υλικά. Χρησιμοποιούμε την ίδια υψηλή ποιότητα πρώτων υλών για τη διασφάλιση των προτύπων των προϊόντων.

 

  • Εκτυπώσεις

Οι εκτυπώσεις βασίζονται στον κατάλογο pantone για χαρτιά, όπου μπορεί να υπάρχει απόκλιση κατά την εκτύπωση της τάξης του 15-20%.

 

7. Πληρωμή και τιμολόγια 

  • Τρόποι πληρωμής

Προσφέρουμε δυνατότητα πληρωμής με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα, PayPal και τραπεζική μεταφορά. Η παραγγελία ενεργοποιείται μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή. Συνήθως χρειάζεται 1 εργάσιμη ημέρα. Λάβετε υπόψη ότι όλες οι δαπάνες που σχετίζονται με μια διεθνή τραπεζική μεταφορά, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων που χρεώνονται στον παραλήπτη, πρέπει να καλύπτονται από τον Αγοραστή. Σε αντίθετη περίπτωση, η πληρωμή της παραγγελίας δεν θα θεωρηθεί ότι έχει καταβληθεί πλήρως, γεγονός που μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση της παραγωγής.

  • Μπορώ να πληρώσω για το δέμα μου με αντικαταβολή;

Η διαδικασία παραγωγής ξεκινά μόλις καταχωρηθεί η πληρωμή στο σύστημά μας. Ως εκ τούτου, η επιλογή «πληρωμή με αντικαταβολή» δεν είναι διαθέσιμη. 

 

8. Είσοδος και λογαριασμός 

  • Πώς μπορώ να αλλάξω την ηλεκτρονική μου διεύθυνση; 

Δεν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξετε την ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία έχετε κάνει εγγραφή.

 

10. Βοήθεια και επικοινωνία 

  • Τα περιεχόμενα των Συχνών Ερωτήσεων δεν ήταν επαρκή για σας; Μην διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε ερώτηση ή διευκρίνιση που χρειάζεστε.